Grand Theft Auto بزودی عرضه میشود

Grand Theft Auto بزودی عرضه میشود

راک استار گیمز تایید کرده است که ورودی بعدی سری Grand Theft Auto در حال توسعه فعال است. اما تا آن زمان، طرفداران می توانند به زودی منتظر پخش مجدد Grand Theft Auto 5 – همراه با Grand Theft Auto Online – در Xbox Series X/S و PS5 باشند. سازنده اعلام کرد که نسخه های نسل فعلی بازی در تاریخ 15 مارس عرضه می شود.

 

حالت‌های گرافیکی جدیدتری اضافه می‌شوند که تا رزولوشن 4K، پشتیبانی تا 60 FPS، ردیابی پرتو، HDR و ارتقاء بافت‌ها و فاصله ترسیمی را ارائه می‌دهند. بازیکنان همچنین می توانند منتظر زمان بارگذاری سریع تر و صدای سه بعدی همراه با پشتیبانی از بازخورد لمسی DualSense باشند. پیشرفت حالت داستانی و شخصیت‌های آنلاین نیز می‌توانند از کنسول‌های نسل قبلی منتقل شوند.

 

Grand Theft Auto Online نیز چندین پیشرفت را دریافت می کند. همراه با گزینه رد شدن از مقدمه GTA 5 Story Mode و رفتن مستقیم به بازی آنلاین، یک آموزش جدید و Career Builder وجود دارد. بازیکنان همچنین مقدار زیادی پول همراه با سلاح و یک "وسیله نقلیه پیشرفته" دریافت خواهند کرد. کسانی که به بازی باز می گردند همچنین می توانند شخصیت خود را مجدداً راه اندازی کنند و از مزایای Career Builder استفاده کنند.

 

همانطور که قبلا گفته شد، می توانید وسایل نقلیه را نیز ارتقا دهید. کارهای ویژه Hao در LS Car Meet در این زمینه با پنج وسیله نقلیه موجود و پنج وسیله نقلیه جدید با قابلیت ارتقاء کمک خواهد کرد. این ارتقاء ها چه کاری انجام می دهند باید دید، اما توسعه دهنده گفت که آنها "عملکرد رانندگی نخبه ای را ارائه می دهند که از قدرت ارتقا یافته سخت افزار کنسول جدید استفاده کامل می کند."

 

Grand Theft Auto Online یک نسخه مستقل نیز خواهد داشت و بازیکنان PS5 آن را به صورت رایگان در سه ماه اول عرضه دریافت خواهند کرد.

کلمات کلیدی :

gta

Grand Theft Auto Online

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Grand Theft Auto بزودی عرضه میشود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/0285

خبرنامه بازی ها

گالری